Спортивно-інтелектуальна гра «Обери завдання»
Середа, 22.02.2017
Зернятко
привітання, прислів'я, приказки, міфи, легенди, афоризми, цитати . . .
Народна мудрість:
30. Хоч річка і невеличка, а береги ламає.
смайлик33. Хто в літі буде співати, той узимі буде танцювати.
-->
Меню сайту
Категорії розділу
до Весняних свят [1]
до Осінніх свят [5]
до Зимових свят [9]
для садочка [2]
для Випускного [3]
до Дня вчителя [7]
для Нового року [9]
для 8-го березня [3]
до Дня Перемоги [0]
виховних заходів [9]
для 1 Вересня [14]
Останнього дзвоника [10]
Реклама
Новини партнерів
svitua.org
Бесплатный Хостинг

написати лист адміну
Поисковое продвижение сайта
Статистика


Яндекс.Метрика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Зареєстрованих на сайті:
Всього: 329
Нових за місяць: 10
Нових за тиждень: 2
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 1
З них
Адміністраторів: 2
Модераторів: 1
Провірених: 6
Користувачів: 312
З них
Хлопців: 136
Дівчат: 193

Головна » Статті » Сценарії » виховних заходів

Спортивно-інтелектуальна гра «Обери завдання»

Сподобався матеріал? Поділитись з друзями:

Реклама

АВТОР: Зюкова Ганна Ігорівна,
вчитель фізичної культури Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 181 “Дьонсурі”

Спортивно-інтелектуальна гра «Обери завдання»

До вашої уваги хочеться запропонувати спортивно-інтелектуальну гру «Обери завдання», яка була розроблена мною для використання, як одної із форм організації фізичної культури. Ця гра дуже подобається учням і її можливо використовувати як на уроках фізичної культури, так і під час спортивної годити в групах подовженого дня та в позакласній роботі для збільшення рухової і пізнавальної активності учнів. Я пропоную завдання, які використовую особисто я. Але кожен вчитель на свій розсуд може обирати будь які.
Для гри необхідна наявність шкільної дошки або листа ватману, або ще якогось паперу, на якому можливо намалювати ігрове поле. Клас розподіляється на 2-3 команди. На дошці (ватмані, папері тощо) креслиться пусте ігрове поле, на подібність гри «Морський бій» (Мал. 1).

Мал. 1
А Б В Г Д Е Ж З
1
2
3
4
5
6
7
8

У вчителя є заготівка з таким же ігровим полем, в кожній клітинці якого є свій зміст – завдання (Мал. 2).

Мал. 2
А Б В Г Д Е Ж З
1 10 90 60 П/Х 20 Б. 70 10
2 40 З.В. 40 50 100 90 40 Ш.
3 Ш. 30 100 70 : 2 З.В. З.В. 30
4 80 20 З.В. 80 70 90 100 П/Х
5 20 Х 2 50 10 З.В. 100 70 Ш.
6 100 30 100 40 Ш. 60 Х 2 50
7 50 Б. 60 : 2 90 З.В. 80 100
8 10 60 100 20 80 П/Х 30 З.В.

Спершу по черзі перші гравці кожної команди, потім другі і так далі називають будь-яку клітинку. Вчитель називає зміст клітки і відзначає її на ігровому полі на дошці, аби не було повторів. Кожна клітка має свою «ціну»: очки від 10 до 100 позначають певне завдання, яке необхідно виконати, аби заробити ці очки; є клітки з додатковими секторами. Гра продовжується доки не назвуть всі клітки; виграє команда, яка у результаті набрала більше очок.

Ключ до гри:
10 – стрибки на місці на двох ногах (20 р.)
20 – стрибки на місці на одній нозі (по 20 р.)
30 – присідання (15 р.)
40 – «жаба» (стрибки на місці на двох ногах, підтягуючи коліна до животу) (дівч. – 10 р., хл. – 15 р.)
50 – в.п. основна стійка – упор сівши – упор лежачи – упор сівши – в.п. (10 р.)
60 – широка розніжка (в.п. – у випаді права нога вперед, ліва назад, руки на поясі. Стрибком зміна ніг.) (30 р.)
70 – присідання з вистрибуванням вгору (20 р.)
80 – згинання-розгинання рук в упорі лежачи:
1 кл. – дівч. – 3 р., хл. – 6 р.
2 кл. – 4; 8
3 кл. – 5; 10
4 кл. – 6; 12
5 кл. – 7; 14
6 кл. – 8; 16
7 кл. – 9; 18
8 кл. – 10; 20
9 кл. – 11; 22
10 кл. – 12; 24
11 кл. – 13; 26
90 – присідання на одній нозі:
1 кл. – дівч. – 3 р., хл. – 4 р.
2 кл. – 4; 5
3 кл. – 5; 6
4 кл. – 6; 7
5 кл. – 7; 8
6 кл. – 7; 8
7 кл. – 8; 10
8 кл. – 8; 10
9 кл. – 9; 11
10 кл. – 9; 11
11 кл. – 9; 12
100 – теоретичне запитання з фізичної культури і спорту
П/Х – перехід ходу
Ш. – штраф: 10 сек. швидкого бігу на місці
З.В. – будь-яке завдання на вибір
Б. – банкрут
: 2 – розподіл всіх зароблених командою очок на 2
Х 2 – множення всіх зароблених командою очок на 2

Реклама

Категорія: виховних заходів | Додав: annazyukova (20.09.2015) | Автор: Зюкова Ганна Ігорівна E
Переглядів: 443 | Теги: Гра, завдання», Спортивно-інтелектуальна, «Обери | Рейтинг: 5.0/1

Хто читав цей матеріал, також читають:
Корисні поради: Як зберегти вітаміни при приготуванні їжі?
Дата: [11.05.2013]
Цікаві Афоризми №4
Дата: [09.02.2011]
Все про віруси
Дата: [04.12.2009]
Як чоловікові виглядати стильно?
Дата: [14.11.2009]
Походження назви міста Житомир
Дата: [15.10.2012]
Гарбуз покращить роботу серця і колір обличчя
Дата: [29.12.2009]

Всього коментарів: 0

avatar
Профіль
Середа, 22.02.2017  20:39
no_avatarno_avatar
Гость,
ми раді вас бачити. Будь-ласка зареєструйтесь
або авторизуйтесь !

E-mail:
Пароль:

Забув пароль | Реєстрація

Мій профільВи зайшли як: Гость
ГрупаГрупа: Незнайомець
ЖінкаЧоловікСтать:
Зареєстрований на сайтіНа сайті: днів
користувачТи користувач №
Особисті повідомленняОсобистих повідомлень:
Ваш IРВаш IР: 54.205.160.108
БраузерБраузер:

Додати:


Додати зображення Додати статтю Додати новину Інформація про додавання Вихід
© Зоряна Слава Україні! Героям Слава! 2017
Використання матеріалів сайту дозволено тільки за наявності активного гіперпосилання на джерело.
Всі права на тексти, зображення і відео належать їх авторам.
Вгору


АВТОР: Зюкова Ганна Ігорівна,
вчитель фізичної культури Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 181 “Дьонсурі”

Спортивно-інтелектуальна гра «Обери завдання»

До вашої уваги хочеться запропонувати спортивно-інтелектуальну гру «Обери завдання», яка була розроблена мною для використання, як одної із форм організації фізичної культури. Ця гра дуже подобається учням і її можливо використовувати як на уроках фізичної культури, так і під час спортивної годити в групах подовженого дня та в позакласній роботі для збільшення рухової і пізнавальної активності учнів. Я пропоную завдання, які використовую особисто я. Але кожен вчитель на свій розсуд може обирати будь які.
Для гри необхідна наявність шкільної дошки або листа ватману, або ще якогось паперу, на якому можливо намалювати ігрове поле. Клас розподіляється на 2-3 команди. На дошці (ватмані, папері тощо) креслиться пусте ігрове поле, на подібність гри «Морський бій» (Мал. 1).

Мал. 1
А Б В Г Д Е Ж З
1
2
3
4
5
6
7
8

У вчителя є заготівка з таким же ігровим полем, в кожній клітинці якого є свій зміст – завдання (Мал. 2).

Мал. 2
А Б В Г Д Е Ж З
1 10 90 60 П/Х 20 Б. 70 10
2 40 З.В. 40 50 100 90 40 Ш.
3 Ш. 30 100 70 : 2 З.В. З.В. 30
4 80 20 З.В. 80 70 90 100 П/Х
5 20 Х 2 50 10 З.В. 100 70 Ш.
6 100 30 100 40 Ш. 60 Х 2 50
7 50 Б. 60 : 2 90 З.В. 80 100
8 10 60 100 20 80 П/Х 30 З.В.

Спершу по черзі перші гравці кожної команди, потім другі і так далі називають будь-яку клітинку. Вчитель називає зміст клітки і відзначає її на ігровому полі на дошці, аби не було повторів. Кожна клітка має свою «ціну»: очки від 10 до 100 позначають певне завдання, яке необхідно виконати, аби заробити ці очки; є клітки з додатковими секторами. Гра продовжується доки не назвуть всі клітки; виграє команда, яка у результаті набрала більше очок.

Ключ до гри:
10 – стрибки на місці на двох ногах (20 р.)
20 – стрибки на місці на одній нозі (по 20 р.)
30 – присідання (15 р.)
40 – «жаба» (стрибки на місці на двох ногах, підтягуючи коліна до животу) (дівч. – 10 р., хл. – 15 р.)
50 – в.п. основна стійка – упор сівши – упор лежачи – упор сівши – в.п. (10 р.)
60 – широка розніжка (в.п. – у випаді права нога вперед, ліва назад, руки на поясі. Стрибком зміна ніг.) (30 р.)
70 – присідання з вистрибуванням вгору (20 р.)
80 – згинання-розгинання рук в упорі лежачи:
1 кл. – дівч. – 3 р., хл. – 6 р.
2 кл. – 4; 8
3 кл. – 5; 10
4 кл. – 6; 12
5 кл. – 7; 14
6 кл. – 8; 16
7 кл. – 9; 18
8 кл. – 10; 20
9 кл. – 11; 22
10 кл. – 12; 24
11 кл. – 13; 26
90 – присідання на одній нозі:
1 кл. – дівч. – 3 р., хл. – 4 р.
2 кл. – 4; 5
3 кл. – 5; 6
4 кл. – 6; 7
5 кл. – 7; 8
6 кл. – 7; 8
7 кл. – 8; 10
8 кл. – 8; 10
9 кл. – 9; 11
10 кл. – 9; 11
11 кл. – 9; 12
100 – теоретичне запитання з фізичної культури і спорту
П/Х – перехід ходу
Ш. – штраф: 10 сек. швидкого бігу на місці
З.В. – будь-яке завдання на вибір
Б. – банкрут
: 2 – розподіл всіх зароблених командою очок на 2
Х 2 – множення всіх зароблених командою очок на 2



Матеріал додано: annazyukova

20.09.2015