Подяка вчителям
1- й Ось і школа, ось і клас.
Він давно чекає нас.
І пришли ми всі сюди….
Заждіть, я щось не розумію, а навіщо ж ходити до школи?
2 – й Знаю – знаю! Щоб рости!
3 –й Дурниці! Ми і до школи ростемо, і після неї теж саме робимо!..
4 –й Еврика знайшов!
Всі. Кажи швидше!
4 –й Щоб учитись!
3 –й Казна – що верзеш! Неправда це!
4 –й Чому ж це?
3 –й Та тому, що нас і до школи вчать, а після школи ще більше вчать.
1- й А ..Здається знаю!
Всі. Що ти знаєш?
1- й Та для чого в школу ходять…Щоб навчитися думати…
2 – й А й справді до школи за нас думають батьки. Після школи, звичайно добре, щоб вони за нас теж думали.
3 –й От –от, а то в школі справжня каторга. На уроках вчителі тільки те й роблять, що думати заставляють. А сірі клітини не відновлюються, гляди ж на все життя не вистачить
4 –й Щоб там не було, які б шторми нашого шкільного життя не топили наш корабель, вчитель завжди на капітанському містку.
1- й ми складаємо вам велику подяку за важкий і почесний учительський труд і присвячуємо ці рядки:

Пісня

Учень :
Роки… Роки…
Що ж, не спиняйтесь, мчіть.
І довгі дні несіть у забуття.
Ніщо не вічно — лиш мій
перший вчитель,
Лиш мій перший вчитель у моїй душі
Живе усе життя.

Учень :
Давайте пригадаймо разом,
Як вперше тут ми всі стояли,
Розгублені, малі, кумедні,
З-за квітів ледве виглядали.
Нас вчителька взяла за руку
І повела у перший клас.
Терпляче нас всьому навчала…
Як швидко пролітає час…
Учень :
Яка в нас дивовижна азбука —
Весь алфавіт від Я до А.
Велика сила в ньому є,
Бо кожен бачить в них своє.
Вся справа в тім лише, де та як
Поставлений в слові кожен знак.

Учень : Давайте подивимось, яка аз¬бука в учителів.
Кожен учень в руках має літеру

А — Ах! Подивися, хто прийшов.
Б — Борисе, виплюнь жуйку!
В — Ви колись заспокоїтесь?
Г — Горе моє, де твій зошит?
Д — Давай щоденник, двієчнику!
Е — Екзамени на носі!
Є — Євгене, скільки можна розмов¬ляти?
Ж — Жаль, що ваші батьки постійно зайняті.
3 — Запам'ятайте! Знання — сила!
І – І звідки ти взявся на нашу голову?
Ї — їхали-їхали та й приїхали!
К — Коли все це закінчиться?
Л — Люди ви взагалі чи не люди?
М — Мене послухайте!
Н — Не треба мене заспокоювати.
О —.О, Боже мій!
П — Просто геніально, що ти прийшов на мій урок.
Р — Розвернись, дошка праворуч.
С — Сядь і не нервуй мене!
Т — Ти ще палиш?
У — У кого дзвонить мобільник?
Ф — Феноменальна відповідь.
X — Хто забрав крейду?
Ц — Циц! Дитина!
Ч — Чия шпаргалка?
Ш — Шикарна зачіска.
Щ — Щоденники на стіл!
Ь — погрожує кулаком.
Ю — Юначе, не заважай мені вести урок.
Я — Я пішла за директором!

Учень :
Учитель — професія унікальна. Подібної у світі просто немає. Педагог своїм серцем, розумом формує завтрашній день, людину. Адже буквально все твориться за звичайною учнівською партою. Для кожного з нас Учитель — близька і дорога людина. Усі ми, сьогоднішні й колишні учні, щиро шануємо й любимо його, і тут безсилі відстані, роки, деся¬тиліття.
Учень :
У кожної людини, хоч би ким вона не була, є вчитель. І в того вчителя так само є вчитель. Великі вчені й визначні мислителі, перш ніж стати вченими, також були учнями своїх вчителів. Ніхто, ніколи і ніде не ставав сам по собі вченим, мудрецем, художником.
Учень :
Ось тому ми й вдячні своїм вчителям. Бо коли б не учитель, який бере кожного з нас за руку й веде, переборюючи нашу полохливість, невіру у власні сили, а часом упертість і лінощі, вперед до знань, ніхто з нас не став би тим, ким він став.
Учень :
“Учитель – сіяч, що засіває добром ниву”, – так сказав про невтомного сіяча доброго, розумного й вічного видатний педагог Олекса Духнович. Сказав багато років тому, але плин часу невладний над мудрістю та життєвістю думки, бо невтомно і щедро засівають освітянську ниву педагоги нашої Новоприлуцької загальноосвітньої школи. Вони розуміють, що все, до чого пригорнулося дитяче серце на зорі життя ,- добро, справедливість, совість, честь, – залишиться у ньому назавжди.
Слово надається членам учнівського уряду.
Учень 1:.
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: за вагомий внесок в організацію навчального процесу, покращення матеріальної бази школи, за тверде суворе директорське слово директора школи Зважій В.М нагородити “Золотою медаллю”. (Вручення медалі і квітів.)

Нелегко втримати шкільне кермо,
Бо кожен день несе свої турботи.
Віддаєте весь час своїй роботі, —
За це вам пишні квіти несемо.

Учень 2:
“Золотою медаллю” нагороджується заступник директора школи із навчально-виховної роботи Костюк О.С.за те, що ока з нас не спускала, директорські контрольні давати не забувала.
Учень 3:
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителів початкових класів і вихователів групи продовженого дня подякою за материнську турботу, ніжність до своїх вихованців за те, що ви підготували нас до дорослого життя.

Як написати слово МАМА
Вчать початківці по програмі.
То наші перші вчителі,
До них приходим ще малі,
Навчають як сидіти треба,
Дивитись в книжку, не на небо,
Як гарно руку піднімати
І реченням відповідати.
Буває їм із нами жарко,
Бо вчать писати без помарки.
Буває холод обіймає,
Коли неправильно читаєм.
Повинні нам ви все простити,
Бо поки що ми лише діти.
Буває тяжко дуже з нами
Не тільки вам, а й нашим мамам.
А найприємніше для нас,
Що і перший, й другий клас,
Як не писали б й не читали,
Нас не оцінюють у балах.
Разом.
Подякувати хочем Вам —
Першим у школі вчителям.

Учень 4:
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя української мови та літератури за те, що ви навчили нас бути справжніми патріотами своєї держави.

Нас в школі вчителі любили
І мови рідної навчили,
Щоб ми в свої сімнадцять літ
Йшли українцями у світ.
І рід козачий добре знали,
Та батька-матір поважали,
Через віки несли звичай
Й любили щиро рідний край.
Й любов цю в серці зберегли,
Де б ми у світі не були.
То ж дуже вдячні вам за мову:
Ліричну, милу, світанкову.
Ми понесемо мову в світ.
А вчителям — палкий привіт!

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя математики за те, що ви допомогли нам стати логічними і послідовними у своїх діях і починаннях.

Нас математики навчали,
Щоб ми усе прорахували:
Що множити, а що ділити
І як в складному світі жити.
Любов нам множити потрібно,
Ділити радість принагідно,
От щирість й щедрість — додавати,
А зло від серця віднімати.
І як почнемо так робити,
То правильно ми будем жити:
Чудово, здорово і ясно.
То ж буде все у нас прекрасно.
За це ми вдячні вчителям.
Від нас — уклін доземний вам!

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителів іноземних мов за те, що ви дали нам друге життя, адже скільки людина знає мов, стільки разів вона й живе!

Ми іноземну мову теж вивчали,
Щоб в розмаїтті світу не пропали.
Бо ж іноземну мову треба знати,
Щоб добре слово другові сказати,
Який живе за сотні довгих миль,
І мова в нього інша, інший стиль…
Життя складне і нас колись зведе,
Від цього ти не дінешся ніде.
То ж так важливо знати різні мови,
Тоді життя приємне і чудове,
Бо розумієш все і вмієш сам сказати,
Слова не треба в словниках шукати.
Учителям ми вдячні безконечно,
Прийміть подяку і любов сердечну

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя зарубіжної літератури за те, що ви розвинули в нашій душі поетичність і красу, любов до прекрасного

Що писав для нас Дефо,
І кого Ассоль чекала,
Фантастичні НЛО,
Й дама пік когось карала.
В світ казковий, неймовірний
Кличе нас дзвінок,
Зарубіжної літератури
Розпочнем урок.
Твори писані давно
Хтось на сторінках любив,
Хтось покараний за щирість,
Хтось із ненависті вбив.
Когось мандри фантастичні у незвідані світи
Про пригоди романтичні несподівано вели.
Десь страждання, десь пригода,
Десь чекала нагорода,
Посмішку хтось викликав,
І сльозу читач пускав.
Все було, поміж рядками,
Розмаїття почуттів,
Складене життя томами —
Твори з глибини віків.

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителів історії за те, що ви відкрили нам шлях у майбутнє, адже той, хто не знає минулого свого народу – не має майбутнього

Історія — це пройдене життя,
Та без минулого немає майбуття.
Для того ми історію й вивчали,
Щоб краще рідну землю нашу знали.
А як пізнали — серцем прикипіли.
Для себе цілий всесвіт враз відкрили.
Якого роду-племені ми діти
І як нам далі в світі жити.
То ж за науку вдячні ми без меж,
Історикам вклоняємося теж!
Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя географії за те, що ви навчили нас любити світ, все бачити і все знати

Яка Земля чарівна — просто диво!
Ми ж люди на планеті голубій.
Живемо тут комфортно і щасливо,
Хоч зоримо у небо, будучи на ній.
А в школі географію вивчали,
Щоб добре знати, що навколо нас:
Материки, моря, ліси, канали,
І гори, й ріки в різні ери й час.
Захоплива наука, що й казати,
Земля казкова, хоч пиши вірші.
Учителям, що світ дали пізнати,
Спасибі щире-щире, від душі!

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя біології за те, що ви навчили нас любити природу, берегти її красу і чистоту

Навколо нас природа наче казка,
Рослинний і тваринний дивосвіт.
В природі є добро, любов і ласка.
Про це дізнались ми з маленьких літ.
А ще є світ невидимий для ока,
У цих істот іде життя своє.
Їх поведінка іноді жорстока,
Але у світі — кожному своє.
Та створене в природі все, щоб жити,
Радіти сонцю, дощику й теплу.
Людина в світі, щоб добро творити,
В усі часи протистояти злу.
За цю науку вдячні ми сердечно
Учителям, що вчили доброті.
Уроки ці у серці безконечно…
І вас ми не забудемо в житті.

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя фізики за те, що ви відкрили для нас нещодавно ще незнаний, але цікавий і барвистий світ

Фізика — наука в світі необхідна,
У житті людському дуже всім потрібна.
Без знання законів в космос не злетіти,
Через річку бистру міст не спорудити.
Не було б будинків, літаків у небі,
Кораблів у морі — це ж усім нам треба.
Тому цю науку в школі ми вивчали,
Хоч за неї мали й не найкращі бали,
Але ж в основному знаємо багато
Й техніку найкращу несемо у хату.
Дякуємо щиро за шкільні уроки,
Хоч чимало з нами мали ви мороки,
Та прийміть подяку і вітання чемні,
За уроки в школі і слова натхненні.

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя фізкультури за те, що ви робили нас стрункими, красивими, здоровими

Відмінна форма, залізні нерви,
Тут воля і сила, відвага і честь,
Тут кожен прагне бути кращим і першим,
Наздогнати, утриматися, підстрибнути, залізти!
Для бадьорості духу та класної фігури,
А може, в ім'я прийдешніх перемог
Ми радісно мчимо на урок фізкультури
І любимо без пам'яті цей предмет.

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя хімії за те, що ви навчили нас бути поміркованими та вдумливими

Хімія — наука і складна, й цікава,
Бо присутня всюди, будь це сталь чи кава.
Чи листок зелений, чи роса у полі.
Ось таку науку ми вивчали в школі.
Сил не шкодували, так її вивчали,
То ж багато дуже в світі ми пізнали.
Часом програвали з нею у двобою,
Та знання чималі несемо з собою.
З погляду науки пізнання ці дрібні,
Та в житті людини кожної потрібні.
Вчителям хорошим вдячні всі ми щиро.
Зичимо їм щастя, радості і миру!

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя музики за те, що ви розтлумачили всю велич і красу життя

Ще один предмет у школі
Не залишить нас байдужим,
Та на нього треба, друзі,
Слух і горло мати дуже.
Бах, Бетховен і Сальєрі,
Пісні давні і прем 'єри.
Є в нас тенори й альти,
Та до Баскова — рости…

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити вчителя трудового навчання за те, що ви зміцнили наші руки, зробили їх золотими

Людина й праця, як сіамські діти,
Нізащо їх не можна розділити.
Труд без людини просто не існує,
Людина ж без труда — життя марнує.
Тому до праці нас привчали в школі.
Трудились ми в майстернях і у полі.
Навчилися чогось-таки робити
І буде легше нам у світі жити.
Спасибі вчителям за працю і натхнення.
Ми в праці бачим наше сьогодення.

Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити бібліотекаря школи за те, що ви відкрили вікно у дивовижний казковий світ, зблизили нас із сучасністю

Дороги всі ведуть до Риму,
Колись казали мудреці.
До вас ведуть шляхи незримі
Завжди із книгою в руці.
Тут джерело і знань, і сили,
І дна морського глибини,
Часописи Петра Могили,
Вірші Шевченка і Франка.
Всіх читачів вітає радо,
Коли б до вас ми не прийшли,
І консультації й поради
Готові дати нам завжди
Учень :
Рішенням засідання учнівського уряду вирішено: нагородити кухаря школи ______ та техпрацівника школи _______ за те, що ви своєю працею полегшували нам шкільне життя.

Ви смачні сніданки і обіди готували,
Нас всіх вчасно годували,
Дбали про всі калорії,
Щоб були здоровї ми
Повару дякуємо!

Пісня: «Дума вчитель»
Учень :
Зі святом вас, дорогі вчителі! Щастя, добра, любові, творчої наснаги!
(Звучить пісня. Включається циганська мелодія, входить Ворожка)
ВОРОЖКА: Добрий день, панове та панянки! Йшла я мимо школи, дивлюся у віконечко – щось в залі діється: повно вчителів і всі такі гарні, а на сцені діточки солов’ями заливаються. Дай, думаю, зайду,подивлюсь я, що за свято таке? Підзароблю трішечки … (до вчительки).Красунечко, позолоти ручку – всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться… Бачу, лежить на тобі прокляття вже п’ятий рік. Але недовго ще тобі маятися – навесні вже розвіються хмари і потечуть з очей твоїх сльози радості та печалі. От тобі амулет на щастя, який буде оберігати тебе від нещасть…
(Підходить до директора). О! Чую надзвичайно сильну ауру! Це напевно козирна дама, тобто директор школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати. Прийдете до мене в офіс, там приватно ми і поговоримо…
(Підходить до _________). А от у тебе аура ще слабенька, ти тільки-но прийшла у школу. (Бере руку).Бачу недоспані ночі біля конспектів. От тобі, дитятко, амулет для сміливості, щоб знала як поводитися на уроках. Як контрольні будеш перевіряти – одиничку пиши, а нулик дописуй; одиничку пиши, а двоєчку дописуй. І жодних проблем мати не будеш…
Ви з достоїнством пройшли сеанс очищення і підвищили свій учительський рівень. Повторюйте за мною»:«Я, перед лицем своїх колег урочисто обіцяю:
 чітко виконувати завдання, які ставить переді мною адміністрація школи, адже адміністрація завжди права;  уважно вислуховувати зауваження старших колег, але робити так, як підказує серце, адже їхні думки не встигають за планом сьогодення;
Хай бог охороняє Вас від злого,
Хай світить сонце і колосяться жита.
Щоб були Ви щасливі і здорові
На многії і благії літа.
Учень : Добрі наші вчителі! Вельмишановні педагоги!
Учень : Ви такі талановиті, невгамовні! Завжди такі різні.
Учень : То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки із довірливою посмішкою призначаєте день перездач.
Учень : А якими лагідними та підбадьорюючими словами на виховній годині ви намагаєтесь підняти успішність класу?
Учень : Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів. Так хочеться подарувати вам долі світлої. Ангела – спасителя.
Учень : Мрії блакитної. Надії на краще. Любові неземної. Краси золотої.
Учень : Та багато побажань і сердечних вітань. Тож прийміть їх у свою адресу.
Заходять: Доля, Ангел, Мрія, Надія, Любов, Краса, Побажання.
Доля:

Це я – рідна ваша учительська доля.
Чвалаю за вами усюди поволі.
Стомилась я дуже за вами встигати,
Немає спокою ні в будні ні в свята.
Пишу я конспекти, у зошитах вся,
Ще й пораю вдома мале порося.
Коли ж працюватиму тихо, поволі?
Таке мені щастя ­ учительській долі.

Ангел:

Учительський ангел ­ моя спеціальність,
Не дуже­то втішна буває реальність…
В день свята, Всевишнього стану благати,
Щоб дав вчителям він достойну зарплату.
Бо то не для неї – городи і хлів.
Хіба ж не почує Господь моїх слів?

Мрія:

Учительська мрія ­ звичайна для вас:
Щоб школа красива, просторий щоб клас,
Учнів багато вступило до нас.
І все щоб блищало у школі тій,
І вчитель підручник дає геть усім.
А ще телевізор, комп’ютер у клас,
Новітні програми – це теж, все для вас.
Прекрасно, коли з вами я, ваша мрія.
Повірте, здійснити себе я зумію,
Бажаю вам всім не втрачати мене,
І ваша надія вже вас не мине.

Надія:

Кажуть, остання вмирає надія.
Жива я, жива, помирати не смію.
Квітуча я в вас. Я завжди буду поряд,
Ніколи не зраджу ні вас, а ні школу.
Лишайтесь з надією в серці завжди.
То разом спасемо любов від біди.

Любов:

Ох, важко мені з вчителями бува,
Коли не прийду, а в них часу нема.
То пише конспекти, то книжку читає.
І з тих книжечок про любов тільки знає,
Кохані мої,озирніться довкола.
Не буде любові не буде нікого:
Ні долі, ні мрії, надія помре.
Красива любов, а як буде краса,
То світ ми врятуєм від болю і зла.

Краса:

Мені з вами добре, вітаю зі святом,
Мене ви вбачаєте часто й багато.
Красиві в вас душі, обличчя натхненні,
Учитель – красиве, почесне імення.
Прийміть же вітання, учителі,
І знайте – лишили ви слід на землі.

Побажання:

Тепер вже останнє слово моє,
Бо я – побажання – для вас головне.
Хай доля учительська красивою буде,
А школа хай рідна про вас не забуде,
Рятує хай ангел – спаситель всіх вас,
Щасливі й здорові були щоб весь час.
Хай мрія прекрасна веде вас в життя,
Щоб ладилось все і велось до пуття.
Хай ваша надія вам живить серця,
Натхнення і творчість дає без кінця.
Не зникне хай віра в казки й чудеса,
Хай будуть із вами любов і краса.

Пісня
Учень : Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій школі і саме у вас.
Учень : І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
Учень : Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
Учень : І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати гордістю нашої школи.
Учень : І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто клянемось:
І учень. Ніколи не приходити в школу… ІІ учень. … з невивченими уроками.
І учень. Ніколи не вітатися з учителями… ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.
І учень. Ніколи не розкривати підручники… ІІ учень. …брудними руками.
І учень Ніколи не розв’язувати задачі… ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.
І учень. Ніколи не робити домашнє завдання… ІІ учень. …на уроці фізкультури.
І учень. Ніколи не чергувати в класі… ІІ учень. …як­небудь.
І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори… ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.
І учень. Ніколи не закінчувати семестр… ІІ учень. …з поганими оцінками.
І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!
ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.
І учень. І не лише в день свого професійного свата.
ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.
І учень. Навіть якщо ми іноді його псуємо.
Ведучий: Дорогі наші вчителі! Дозвольте в знак глибокої вдячності вручити вам цей солодкий подарунок як компенсацію за всі гіркі будні

Шановні освітяни!

Сердечно вітаємо вас з професійним святом –

Днем працівників освіти!

Бути вчителем, вихователем, наставником – це справжнє мистецтво, обране за покликом серця, наполеглива, чесна, натхненна праця, що збагачує світ мудрістю, знаннями, милосердям, людяністю. Щира подяка вам за постійну самопожертву і щоденну самовіддачу, благородну любов і турботу, віддане служіння улюбленій справі, терпіння, мудрість, наполегливість і високий професіоналізм.

Вітаючи зі святом, від щирого серця бажаємо кожному з вас міцного здоров’я на довгі літа, щастя, благополуччя, невичерпної наснаги, Божої благодаті, миру, любові та злагоди!