Вівторок, 20.02.2018
Зернятко
привітання, прислів'я, приказки, міфи, легенди, афоризми, цитати . . .
Народна мудрість:
24. Сухий березень, теплий квітень, мокрий май-буде.
смайлик7. Влітку один тиждень рік годує.
-->
Меню сайту
Категорії розділу
Поради господарю [12]
Поради для господині [74]
Поради для дітей [49]
Здоров'я та краса [21]
Сад та город [12]
Ремонт та будівництво [1]
Все по дому [6]
Сім'я та відносини [12]
Реклама
Новини партнерів
svitua.org
Бесплатный Хостинг

написати лист адміну
Статистика


Яндекс.Метрика Индекс цитирования

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зареєстрованих на сайті:
Всього: 370
Нових за місяць: 1
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
З них
Адміністраторів: 2
Модераторів: 1
Провірених: 6
Користувачів: 353
З них
Хлопців: 151
Дівчат: 219

Головна » Статті » Господарик » Здоров'я та краса

Перша допомога при передозуванні наркотиків

Сподобався матеріал? Поділитись з друзями:

Реклама
Наркотики впливають на всіх по-різному. Іноді люди беруть надто велику дозу і почуваються дуже погано. Якщо ви бачите, що щось не так - не сидіть склавши руки. Ось кілька рекомендацій щодо того, як діяти у надзвичайній ситуації.

Симптоми: Напруженість та паніка
Причина: Це може бути викликане дією ЛСД, галюциногенних грибів та екстазі.
Дії:
  • заспокойте людину та запевніть, що все гаразд, і вона у безпеці; 
  • спробуйте пояснити, що ці відчуття минуть; 
  • заберіть постраждалого подалі від натовпу, гучної музики та надто яскравого світла; 
  • якщо людина часто дихає, спробуйте розслабити її та попросіть зробити глибокий спокійний вдих та довгий видих; 
Симптоми: Сонність
Причина: Такий ефект мають героїн, транквілізатори, алкоголь та клей.
Дії:
  • негайно викличте швидку, подзвонивши 103; 
  • не дайте людині заснути, проте пам’ятайте: потерпілого не можна сильно трясти, особливо якщо він отримав передозування випарами клею; 
  • говоріть із потерпілим; 
  • ні в якому разі не давайте йому кави - вона не підніме тонус організму, а пришвидшить дію наркотичної речовини. 
Симптоми: Жар і втрата вологи
Причина: Екстезі впливає на контроль температури тіла. Якщо той, хто його вживає, надто енергійно танцює без перепочинку, є реальна загроза того, що організм перегріється і втратить велику кількість рідини. Зрозуміти, що в людини жар, можна, якщо у неї судоми, вона непритомніє, страждає від головного болю або раптово сильно втомлюється. 

Дії:
  • відведіть постраждалого у прохолодне тихе місце (найкраще – надвір); 
  • зніміть верхній одяг і спробуйте знизити температуру тіла; 
  • переконайте людину випити чогось безалкогольного – води, соку тощо; 
  • якщо симптоми не минають або посилюються, негайно викликайте швидку, але не залишайте потерпілого на самоті. 
Варто мати на увазі, що надлишок вологи, який виникає у тих, хто вживає екстазі і надто багато п’є, теж може мати дуже погані наслідки. Така ситуація можлива, коли людина хвилюється, що втратить забагато рідини.
Як визначити, скільки необхідно випити води, коли людина під екстазі? Необхідна кількість – близько півлітра рідини щогодини і постійне охолодження, коли стає занадто спекотно.

Симптоми: Непритомність чи втрата свідомості
Причина: Це можливо під дією героїну, транквілізаторів, алкоголю, а також у тих, чий організм не сприймає екстазі, або тих, хто не стежить за балансом рідини під тими ж таки екстазі.

Дії:
  • покладіть людину горизонтально; 
  • перевірте дихання. Будьте готовими зробити штучне дихання; 
  • викличте швидку допомогу; 
  • тримайте людину у теплі, але стежте, щоб їй не було надто спекотно; 
  • якщо людина то втрачає свідомість, то приходить до тями, не намагайтеся давати їй пити, оскільки вона може легко вдавитися та задихнутись. 
Положення для розслаблення та відновлення роботи організму  

Якщо людина втратила свідомість, але ще дихає:

  • покладіть її на живіт, головою до вас; 
  • зігніть руку і ногу, які ближче до вас; 
  • випряміть іншу руку і ногу; 
  • залишайтеся поряд, стежте за диханням, попросіть когось викликати швидку; 
  • не кладіть людину у таке положення, якщо є ймовірність отримання травми шиї або голови. 
Людина перестає дихати
Не вірте тому, що показують по телевізору: дуже невелика ймовірність того, що після зупинки серце відновить свою роботу без застосування дефібрилятора (апарат, який дає електричний розряд та застосовується для реанімації постраждалих). Але навіть після цього шанси на виживання не дуже значні. Це означає, що коли серце зупинилося, то діяти необхідно майже блискавично. Чим раніше прибуде швидка, тим більші шанси вижити. Тому якщо ви більше нічого не робите, наберіть 103 і переконайтеся, що бригада вже виїхала на ваш виклик.
Поки чекаєте на допомогу, ви можете підвищити шанси постраждалого на виживання, якщо прочистите його дихальні шляхи та із застосуванням масажу серця допоможете крові, багатій на кисень, нормально рухатися по тілу, щоб забезпечити функціонування життєво важливих органів.

Очищуємо дихальні шляхи
  • переверніть людину на спину; 
  • огляньте рот потерпілого та видаліть звідти будь-які сторонні предмети або залишки блювотиння; 
  • нахиліть голову постраждалого назад та обережно підніміть підборіддя, щоб полегшити дихання. 
Масаж серця
  • покладіть обидві руки на середину грудини (приблизно між сосками); 
  • натисніть на груди та повторюйте це приблизно 80 разів на хвилину; 
  • масаж серця дуже втомлює того, хто його робить, тому якщо хтось ще є поряд, міняйтеся кожні кілька хвилин; 
  • разом з масажем серця варто робити штучне дихання («рот в рот») після кожних 30 поштовхів. Це необхідно продовжувати, аж поки не приїде бригада швидкої. 
Штучне дихання
  • закрийте ніздрі постраждалого вказівним та великим пальцями; 
  • глибоко вдихніть та прикладіть свій рот до рота потерпілого; 
  • видихайте в його рот, аж поки не підніметься грудна клітина, що свідчитиме про те, що легені наповнились повітрям; 
  • повторіть ще раз. 
Коли викликати швидку
Якщо хтось перебуває «під кайфом» і ви непокоїтесь за його здоров'я, негайно викликайте швидку. Коли бригада приїде, перерахуйте симптоми, які вас турбують, і розкажіть, якщо знаєте, які наркотики приймав потерпілий. Віддайте лікарям всі залишки вжитої речовини, якщо вони є. 

Персонал швидкої і лікарні – це не міліція. Їх не хвилює, що зробила чи вживала людина, вони просто хочуть переконатися, що вона виживе і почуватиметься краще. Тому чим швидше ви надасте максимально детальну інформацію, тим більші шанси потерпілого на повне одужання.
Реклама

Категорія: Здоров'я та краса | Додав: Super_Igor (15.05.2013)
Переглядів: 1780 | Теги: наркотиків, при, допомога, перша, передозуванні | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

avatar
Профіль
Вівторок, 20.02.2018  06:19
no_avatar
Гость,
ми раді вас бачити.

Мій профільВи зайшли як: Гость
ГрупаГрупа: Незнайомець
ЖінкаЧоловікСтать:
Зареєстрований на сайтіНа сайті: днів
користувачТи користувач №
Особисті повідомленняОсобистих повідомлень:
Ваш IРВаш IР: 54.226.33.117
БраузерБраузер:

Додати:


Додати зображення Додати статтю Додати новину Інформація про додавання Вихід
© Зоряна Слава Україні! Героям Слава! 2018
Використання матеріалів сайту дозволено тільки за наявності активного гіперпосилання на джерело.
Всі права на тексти, зображення і відео належать їх авторам.
Вгору