1. Обмін посиланнями
– Найстаріший і дуже ефективний метод. Досить просто связатьсяс власником ресурсу і запропонувати обмінятися посиланнями. Багато владельциположітельно дадуть відповідь, тому що теж зацікавлені в цьому. Неполенітесь, вивчіть сайт партнера. Посилання повинні бути з значімимтекстом і вести на сторінку з тим контентом, ключові слова которогопропісани на засланні.
2. Поставте на мене посилання
– Цей метод складніше двостороннього обміну посиланнями, особливо есліваш сайт комерційний або конкуруючий. Ваш сайт повинен вигодноотлічаться від багатьох інших, наприклад, унікальним контентом, которийзаінтересует власника потрібної вам посилання.
3. Закладки
– Кнопка “Додати в закладку” і “зробити стартовою / обраної”-хороший шлях залучення і повернення відвідувачів на свій сайт.Некоторие відвідувачі, відвідавши ресурс одного разу, повертаються до нього снували знову. Але відсутність можливості поставити закладку приведе до того, що користувач може не згадати адресу сайту. Однак і це неозначает, що кнопки потрібно розмістити по всьому сайту. Определітенаіболее корисні для користувача сторінки, наприклад, новини, форум ит.п., і тільки на них проставте кнопки.
4. Ітернет-каталоги
– Реєстрація сайту в інтернет-каталогах – хороша і провереннаяSEO-тактика. Вона досить проста і не вимагає багато часу. Самимізвестним інтернет-каталогом є DMOZ, в Росії популярностьюпользуется каталог Яндекс. Єдиною проблемою залишається інертностьтакіх каталогів, тому рекомендується якомога частіше регістріроватьвновь свій ресурс. Є багато SEO-консультантів, які беруть большіеденьгі за реєстрацію в інтернет-каталогах. Це марна трата гроші, тому що реєстрація абсолютно безкоштовна.
5. Друзі
– У вас є друзі, які ведуть свій блог? Спробуйте розмістити тамсвою посилання або обміняйтеся ними. Посилання на сайтах друзів могутсодержать більш гнучкий контрольний текст, а при необхідності їх можноотредактіровать.
6. Блоги
– Блоги грають дуже велику роль в розкручуванні сайту. Утворилася целаяіндустрія ведення онлайн-щоденників. Такі великі організації, какMicrosoft і Adobe також використовують їх для ведення своїх агрессівнихмаркетінгових кампаній. Часто співробітники компанії ведуть свої щоденники, підвищуючи кількість посилань на сайт своєї організації. Однак простопісать цікаві статті – не достатньо, потрібно зібрати сообществопользователей. Це забезпечить ресурс постійним припливом користувачів.
7. Пишіть статті
– Це можуть бути статті для вашого блогу, наприклад. Цікаві іполезние статті можуть стати додатковим джерелом посилань. Однакоето не повинні бути тексти, що починаються з “як я провів літо” або “нашакомпанія виконала роботу вчасно”.
8. Пишіть скрипти
– Якщо ви чи хто-небудь з вашої компанії половину дня проводить занапісаніем різних скриптів і програм, то ви можете воспользоватьсяетім для розкрутки свого ресурсу. Прості, безкоштовні і понятниепрограмми (исходники) і JavaScript’и користуються величезною популярностьюу непрофесіоналів. Також можна доступно пояснити основи HTML і CSS, найбільш відомі баги в браузерах, пов’язані з отображеніемсодержімого.
9. Контент, доступний локально
– Чудова можливість розкрутитися. Довідники, посібники, підручники. Якщо в них є посилання на сайт, що пояснює той ілііной термін або приклад, то по ній пройде більшість читають етотдокумент.
10. Pay Per Click
– Якщо ви не можете самі розкрутити сайт і не хочете платити SEO-консультантам, скористайтесь контекстною рекламою з оплатою Pay PerClick (плата за перехід). Вона дозволить пробитися в топ поісковихзапросов на якийсь час. Якщо у вас дійсно хороший ікачественний сайт з цікавим контентом, багато власників другіхресурсов поставлять на нього посилання.
11. Соціальні закладки
– Сьогодні з’являється все більше сайтів соціальних закладок, наприклад, memori.ru, bobrdobr.ru, Digg або del.icio.us. Одна з функційсоціальних закладок полягає в тому, щоб зберігати посилання не в своембраузере, а на спеціальному сайті. Таке зберігання закладок в інтернетепозволяет вам переглядати ваші сайти з будь-якого компьютера.Закладкі можна зберігати як в закритому (доступними тільки для вас), таки відкритому (доступному для всіх користувачів) режимах. Якщо контентсайта дійсно хороший, користувачі можуть ставити закладки на вашсайт.
12. Державні та освітні домени
– Домени першого рівня. Gov і Edu або Ac мають більшу вагу, впорівнянні зі звичайними доменами. Відповідно і посилання, розташований таких сайтах, цінуються дуже високо.
13. Торговельні організації і великі підприємства
– Традиційно високо цінуються пошуковими машинами зважаючи правильно підібраного контента і чітко визначеної тематики.
14. Співтовариства
– Вступ до спільноти – теж допомагає підвищити рейтинг вашегосайта. Невелике спільнота завжди раде бачити нових учасників. Однакопомніте, не всі посилання з онлайн-блогів враховуються поісковимісістемамі.
15. Конкурент, який не конкурент
– Якщо ви не велика міжнародна компанія і працюєте тільки впределах свого міста / регіону, то може виявитися корисним обменятьсяссилкамі з компанією, що має той же напрям діяльності, що Івашов, тільки що знаходиться в іншому регіоні або навіть за граніцей.Одінаковая тематика сайтів тільки зіграє вам на руку.
16. Wikipedia
– Онлайн-енциклопедія використовує в посиланнях атрибут “nofollow”, Тому він не враховуються пошуковими системами. Однак є припущення, что Google враховує вихідні посилання з цього ресурсу.
17. Сайти спільнот
– Наприклад, сайти знайомств або спільноти на Rambler.ru. Їх відвідуваність дуже велика і є сенс взяти участь в цьому.
18. Спонсоруйте
– Це один з нехитрих варіантів, але вимагають великих грошовихкоштів. Спонсорство дозволяє розміщувати посилання на сайтах організацій, які ви спонсоруєте.
19. Посилання на посилання
– Якщо ваше посилання веде на сторінку сайту з дуже гарною репутацією, постарайтеся отримати зворотній посилання з даної сторінки.
20. Покупка посилань (Якщо з розумом підійти – все ще працює)
– Якщо ви намагалися виконати все перераховане вище і у вас нічого неполучен, то залишається купувати посилання. Незважаючи на те, що етовременние заходи, вони приносять хороший результат.
21. Партнерки
– Піднатужся і зробіть партнерську програму на своєму сайті. Какрезультат – отримаєте масу посилань на свій ресурс переважно сглавних сторінок ..
інформація з сайту chasikov.net.ru